NIEUWJAARSTOERNOOI: GESLAAGDE AFTRAP VAN 2020

Het bestuur van voetbalvereniging rksv Brakkenstein kijkt terug op een geslaagd Nieuwjaarstoernooi, waarmee 2020 voor de club is afgetrapt. Aansluitend op het toernooi was er een stamppottenbuffet, receptie en feestavond met dj. Die is uiteindelijk met een uurtje verlengd dankzij de goede opkomst.

Dat zegt secretaris Stefan Haagsman over zaterdag 4 januari 2020. Het bestuur zegt met 2019 een prachtig kalenderjaar achter de rug te hebben. Zo is Brakkenstein 1 als winterkampioen de winterstop ingegaan.

Nieuwjaarstoernooi
Het toernooi van de Brakkensteinse voetbalclub werd gespeeld door 79 spelers en speelsters, verdeeld over 10 teams. De teams hadden namen met inmiddels niet meer bestaande Nijmeegse verenigingen, zoals SCH, Lindenholt, Noviomagum en NDT. Haagsman is blij met de bijdrage van het clubhuis, waardoor er opnieuw prijzen uitgereikt konden worden aan de nummers 1 tot en met 3.

Na afloop van het toernooi stond er een stamppottenbuffet van Ron Beumer klaar. Hiervan is uitgebreid gebruik gemaakt.

Jubilarissen en Leden van Verdienste
Tijdens de receptie stond rksv Brakkenstein stil bij de huldiging van enkele jubilarissen: Cora Otten, 25 jaar lid, en Maarten Ariaans, 40 jaar lid. Een jubilaris met maar liefst 50 ‘dienstjaren’, Ron Adolfs, heeft de huldiging aan zich voorbij laten gaan.

Ten slotte zijn Hans Hopmans en Henk Rutten in het zonnetje gezet. Beiden worden gewaardeerd voor hun jarenlange inspanningen voor de club en zijn benoemd tot Lid van Verdienste van rksv Brakkenstein.

Bekijk hier de foto’s van René Schonenberg

Voor alle leden: het beste voor 2020!