Vacature accommodatie manager RKSV Brakkenstein

Voetbalvereniging rksv Brakkenstein zoekt een Accommodatie Manager.

Wat ga je doen?

Als Accommodatie Manager bij rksv Brakkenstein op Sportpark Brakkenstein kom je in aanraking met bezoekende voetballers, leden en gasten. Jij biedt ze een vriendelijk woord, zodat ze zich welkom voelen.

De functie betreft de volgende verantwoordelijkheden:

• Beheer en onderhoud van ons sportpark in samenwerking met de Gemeente Nijmegen
  • Verantwoordelijk voor het speelklaar maken van de velden op de dagen dat er getraind of wedstrijden gespeeld moeten worden
  • Verantwoordelijk voor onderhoud en beheer van de gebouwen inclusief aanwezige installaties
  • Verantwoordelijk voor het waarborgen van de veiligheid op het complex
  • Uitgifte van ballen en trainingsmaterialen

Veel afwisseling dus!

Wat moet je hebben?

Lijkt het jou wat om gezellige contacten te combineren met het helpen bij onze voetbalvereniging? En heb je een paar uurtjes vrije tijd ter beschikking op de avonden en/of in het weekend? Dan ben jij de ideale man of vrouw. Je hoeft overigens geen lid te zijn van rksv Brakkenstein, je enthousiasme en affiniteit met voetbal is veel belangrijker.

Wat krijg je ervoor?

Omdat jouw werk erg waardevol is voor rksv Brakkenstein, krijg je naast gezelligheid en een flinke dosis waardering, ook een vrijwilligersvergoeding. Heb jij interesse of ken je iemand? Stuur vandaag nog een mail naar info@rksvbrakkenstein.nl.

Aanmelden Nieuwsbrief