Nieuws van de bestuurstafel

Beste leden van rksv Brakkenstein,

Op vrijdag 2 oktober 2020 vond de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats van rksv Brakkenstein. Gezien de nieuwe maatregelen rondom Covid-19 kon het niet plaatsvinden in ons eigen clubhuis, maar was het bij Restaurant Valdin.
Helaas was de opkomst niet al te hoog, maar desondanks hebben wij een productieve vergadering gehad.
Wij willen u graag meenemen in de belangrijkste onderwerpen die deze avond op de agenda stonden.

LED-verlichting op de voetbalvelden:

De vergadering heeft goedgekeurd dat de commissie “vergroening/verduurzaming” het proces verder vorm kan geven om de LED-verlichting op de voetbalvelden te verwezenlijken

Nieuwe voorzitter rksv Brakkenstein:

Tijdens deze vergadering is unaniem Wilfred Jansen benoemd als nieuwe voorzitter van rksv Brakkenstein. Hij neemt de voorzittershamer over van Arno Janssen.
Arno was de afgelopen 2 jaar voorzitter, maar gezien zijn verhuizing naar Boxmeer kon hij dit niet meer combineren. Wij willen Arno vanaf deze plaats enorm bedanken voor zijn tijd en inzet de afgelopen jaren.

Met sportieve groeten,

Hoofdbestuur rksv Brakkenstein